ДН 10 клас

Дорогі десятикласники!
Вітаю вас на моєму блозі! Тут ви знайдете завдання для дистанційних занять на період карантину, для цього використовуємо Інтернет, його можливості й ресурси. 
До вашої уваги будуть представлені цікаві відеоуроки, презентації та різні завдання як за підручником так і онлайн. Тож уважно читаємо та починаємо працювати в онлайн-режимі та в робочих зошитах (фотозвіт по закінченню виконання завдань).
Бажаю успіху та чекаю на зворотний зв'язок!


УКРАЇНСЬКА МОВА

УРОК 50
Тема: Написання не, ні з різними частинами мови.
Опрацювати §38 ст.159. Вивчити правила. Виконати вправи 314, 315 ст.160; 319 ст.162; 321 ст.163; 323 ст.164 (вправи виконуються письмово у робочому зошиті)
Додаткове завдання, вищий рівень. Опрацювати запитання і завдання для самоконтролю на ст.165
УРОК 51
Практична риторика №10. Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки: публічний діалог, дебати. Правила ведення суперечки.
Опрацювати ст. 165-168. Вивчити правила, у зошит записати визначення "суперечка" та у формі схеми зобразити усі етапи суперечки. Опрацювати вправи 324-326 усно.Знати правила ведення суперечки.
УРОК 52
Практична риторика №11. Різновиди суперечки: диспут, дискусія. Правила ведення суперечки.
Опрацювати ст.168-171. Вивчити правила. Виконати вправи 328 ст.168; 330 ст.169 (письмово)
Опрацювати ст. 171, 172. Вивчити правила, у зошит записати визначення "дискусія", та у формі схеми зобразити усі різновиди суперечки . Виконати вправи 332 ст.171, 333 ст.171 (письмово)

УРОК 53
Підготуватись до контрольної роботи з теми "Орфографічна норма". Повторити правила §21-38
Пройти 4 теста, щоб добре підготуватись до контрольної роботи. (Зроби скріншот свого результату кожного теста) Інтерактивне навчання. Орфографічна норма АБО
QR-коди на ст. 102, 129, 137, 165 твого підручника

МОРФОЛОГІЧНА НОРМА

УРОК 54-57
Тема: Морфологічна норма. Морфологічна помилка. Іменник. Рід іменника. Паралельні родові форми іменника. Число іменника. Іменники, що мають лише форму однини або множини. (4 урока)
Опрацювати §39-43 вивчити правила.
впр. 336, 338 с.174; 344, 345 с.177; 352, 353 с.181; 358, 359 с.183; 364 с.186; 367 с.187. (вправи виконуються письмово у робочому зошиті)

УРОК 58
Контрольне есе на тему “Ціна недбалості”, “Мій вибір – здоровий спосіб життя” (або на іншу тему, визначену вчителем)


УРОК 59-60
Тема: Складні випадки відмінювання іменників І і ІІ, ІІІ і ІV відмін
Опрацювати §44, 46, 47. Вивчити таблицю с.187.
впр. 368, 369 с.188; 371, 373 с. 189.
впр. 402, 405 с.205,206.
впр. 406, 407 с.207.
Відеоурок МОН. Складні випадки відмінювання іменників.
Відеоурок МОН. Паралельні родові форми іменника.

УРОК 61
Тема: Закінчення -у (-ю), -а, (-я) в іменниках родового відмінка однини чоловічого роду
Опрацювати §45. Вивчити правила.
впр. 375 с.191; 378 с.192; 380, 381 с.194; 385 с.196; 386 с.197
Відеоурок МОН. Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в род. відмінку


УРОК 62-63
Практична риторика №12. Аргументи і доказовість.
Опрацювати с.197-199.  Вивчити правила. Виконати вправи 389, 390 с.198
Практична риторика №13. Полемічні прийоми. Мистецтво відповідати на запитання. 
Опрацювати с.199-204.  Вивчити правила.


УРОК 64
Тема: Особливості кличного відмінка
Опрацювати §48. Вивчити правила. 
впр. 409 с.208, 412 с.210.
Відеоурок МОН. Особливості кличного відмінка.


УРОК 65-66

Тема: Творення й відмінювання імен по батькові.
Опрацювати §49 с.210. Вивчити правила. 
впр. 414, 415 с.211; 420, 421 с.212,213.
Відеоурок МОН. Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові.

УРОК 67
Контрольне есе «Дерево тримається корінням, а людина сім’єю»

УРОК 68
Контрольне читання вголос

УРОК 69

УРОК 70
Повторення та узагальнення вивченого. (Робота з текстом)

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

УРОК 50.

Тема: Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить – частинка вічності тощо).
Опрацювати ст.199, 200 дати письмові відповіді на запитання (завд. 5 ст.200)
Читати новелу "Момент" (користуйтесь QR-кодами у підручнику). Опрацювати ст.201-203.
Записати коротко аналіз твору "Момент" .Визначити проблематику твору у формі схеми.
Новела Момент - перлина творчості В. Винниченка


УРОК 51. 

Тема: Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели.
Значення літературно-художньої спадщини В.Винниченка.
Скласти характеристику образів головних героїв новели (революціонер, панночка Муся, контрабандист Семен Пустун.) + цитатна характеристика.
Заповнити таблицю "Образ панни Мусі"

Опис зовнішності

Манери поведінки

Риси характеру

Вчинки

Погляди на життя



УРОК 52.

Контрольна робота №5. Письмовий твір на одну з тем: (у робочих зошитах)
«Проблема еміграції в новелі В.Стефаника “Камінний хрестˮ», 
«Роздуми про миттєве і вічне в новелі В. Винниченка “Моментˮ». 


УРОК 53.
Тема: Образне слово поетичного модернізму. Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть. 
Опрацювати матеріал конспекту та виконати домашнє завдання цього конспекту.
Відеоурок. Модернізм. МОН

УРОК 54.
Тема: Леся Українка (Лариса Косач). Життєвий і творчий шлях. Драматична спадщина. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І. Франком. Основні цикли поезій. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки.
ТЛ: неоромантизм (записати поняття в зошит)
Опрацювати ст. 166-168 дати письмові відповіді на запитання.
Біографія Лесі Українки, Біографія
Відеоурок МОН. Леся Українка.
Відеоурок МОН. Зображення повені людських почуттів у творчості Лесі Українки


УРОК 55.
Тема: «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту. Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»). 
Опрацювати  ст. 168, 169
Записати ідейно-художній аналіз поезії Contra spem spero
ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ Contra spem spero! (присилати відео із заплющеними очима).
Відеоурок МОН. Драма Лесі Українки “Лісова пісня”


УРОК 56.

Тема: Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…» 
Відеоурок. Пейзажна лірика Лесі Українки
Опрацювати с.173 підручника. Відповідати на питання.
Опрацювати КОНСПЕКТ та виконати завдання цього конспекту. Виразно читати та аналізувати поезії

УРОК 57.
РМ №4 (п). Леся Українка. Написання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом. 

УРОК 58.
Тема: Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа сюжету. 
Опрацювати с.176-182 підручника. Відповідати на питання. 
Опрацювати КОНСПЕКТ 
Читати Драму-феєрію "Лісова пісня". Аналізувати.

УРОК 59
Тема: Символічність образів Мавки і дядька Лева уособлення духовності і краси. Мати Лукаша й Килина антиподи головної героїні Мавки. Симбіоз високої духовності й буденного прагматизму в образі Лукаша. 
Опрацювати с.179-182 Відповідати на запитання.

УРОК 60
Тема: Природа і людина у творі. Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини. Художні особливості драми-феєрії. 
Опрацювати с.182-197, уміти відповідати на запитання.
УРОК 61
Тема: Микола Вороний. Коротко про життя і творчість, багатогранну діяльність митця.
М. Вороний – ідеолог модернізації української літератури. Естетична програма митця, націленість на модерністські течії в новій літературі. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму. 
Опрацювати с.203-205 Запишіть відомості про зародження символізму та його визначальні риси.
Коротко запишіть біографію М.Вороного.
ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ "Блакитна Панна" с.206 (відео із заплющеними очима) 

УРОК 62
Тема: Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії «Блакитна Панна».
Опрацювати с.205, 206, після поезії відповідати на запитання.
Опрацювати КОНСПЕКТ  
Виконати тестові завдання "Блакитна Панна" (зробити скріншот результату та надіслати в особисті повідомлення).
Відеоурок. «Блакитна Панна», «Інфанта». Аналіз

УРОК 63
Тема: Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр символістського твору. Мотив самотності людини. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень. «Інфанта».
Опрацювати с.206-207. Читати поезію "Інфанта". Записати Ідейно-художній аналіз.
Відеоурок. М. Вороний, Олександр Олесь. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО


УРОК 64
Тема: Олександр Олесь (О. Кандиба). Коротко про життя і творчість, світоглядні переконання митця.
Неоромантичні, символістські тенденції у творчості («З журбою радість обнялась...»). 
Опрацювати с.208-209. Коротко записати біографію митця.
Читати і аналізувати поезію «З журбою радість обнялась...»


УРОК 65
Тема: Олександр Олесь «Чари ночі» – перлина інтимної лірики української поезії. Мотив краси кохання й молодості, філософські роздуми про гармонію людини і природи. Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою, емоцій. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»).
Опрацювати КОНСПЕКТ
Опрацювати с.210-212
Скласти паспорт твору до поезії «О слово рідне! Орле скутий!..»
ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ "ЧАРИ НОЧІ" (відео із заплющеними очима).

УРОК 66 
Тема:  Драматичний етюд «По дорозі в казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Маса, гурт людей і їхній провідник. Лідер – сильна особистість. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю.
Опрацювати етюд "По дорозі в казку". Ознайомитись із роздумами


УРОК 67
Контрольна робота №6.   Творчість ЛесіУкраїнки, М. Вороного, О. Олеся (тест).


УРОК 68
Література рідного краю. Літературні персоналії літературної громади (поезія) 


УРОК 69
Бесіда про вивчені твори української літератури. Обмін думками про знакові для свого часу твори, актуальні нині.


УРОК 70
Підсумковий урок. Література для читання влітку. Підготовка до ЗНО.

Немає коментарів:

Дописати коментар