ДН 9 клас

Дорогі дев'ятикласники!
Вітаю вас на моєму блозі! Тут ви знайдете завдання для дистанційних занять на період карантину, для цього використовуємо Інтернет, його можливості й ресурси. 
До вашої уваги будуть представлені цікаві відеоуроки, презентації та різні завдання як за підручником так і онлайн. Тож уважно читаємо та починаємо працювати в онлайн-режимі та в робочих зошитах (фотозвіт по закінченню виконання завдань).
Бажаю успіху та чекаю на зворотний зв'язок!


УКРАЇНСЬКА МОВА

Складне багатокомпонентне речення
з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Лінгвістика тексту
Складні речення з різними видами зв’язку (сполучниковим і безсполучниковим).

УРОК 75, 76
Тема: Складні речення з різними видами зв'язку (сполучниковим і безсполучниковим). Складне  речення з  сурядним і підрядним зв’язком, розділові знаки у ньому. 
Опрацювати §40 ст.183 вивчити правила (таблиця), виконати впр. 370, 371, 373 ст.185; 


УРОК 77
Тема: Складне  речення із сурядним і безсполучниковим зв’язком, розділові знаки у ньому.  
Опрацювати §41 ст.186 вивчити правила, виконати впр. 377, 379 ст.187; 
Д/З впр. 381 ст.188; (усі вправи виконуються у зошиті)
Опрацювати §42 ст.191 вивчити правила, виконати впр. 390 ст.192; 
Д/З впр. 392 ст.192; (усі вправи виконуються у зошиті)
Опрацювати §43 ст.193 вивчити правила, виконати впр. 396 ст.194; 
Д/З впр. 400 ст.195; (усі вправи виконуються у зошиті)
Опрацювати §44 ст.195 вивчити правила (табл. с.196), виконати впр. 402, 404 ст.197; 
Д/З впр. 405 ст.197; (усі вправи виконуються у зошиті)
Відеоурок МОН. Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку

УРОК 78
Розвиток мовлення. Доповідь на  суспільну тему в публіцистичному стилі на основі двох-трьох джерел.
Опрацювати с.219 Записати визначення поняття "доповідь" та послідовнысть підготовки до доповіді. Виконати одну вправу на вибір 441 або 442 с.222

УРОК 79, 80
Розвиток мовлення. Контрольний письмовий твір на суспільну тему в публіцистичному стилі.
Опрацювати с.189. Ознайомитися з пам'яткою "Послідовність роботи над твором" та виконати впр.386 с.190 

УРОК 81
Тема: Період. Основні його ознаки. Структурні типи періоду. Особливості інтонації, розділові знаки між частинами періоду. 
Опрацювати §45 ст.198 вивчити правила, виконати впр. 412 ст.200 (усі вправи виконуються у зошиті)

УРОК 82
Розвиток мовлення. Текст, структурна організація тексту
Опрацювати §46 с.206, вивчити правила. Виконати впр. 422 с.208
Відеоурок МОН. Як створювати текст?
Презентація. Зміст і будова тексту. Складне синтаксичне ціле. Абзац.

УРОК 83
Тема: Складне синтаксичне ціле (ССЦ), його основні ознаки. ССЦ й абзац. Види і засоби міжфразового зв'язку.
Опрацювати §47-48 ст.210-218 вивчити правила, виконати впр. 426, 428; 
Д/З впр. 435 ст.218; (усі вправи виконуються у зошиті)

УРОК 84

Розвиток мовлення. Ділові папери. Заява.
Опрацювати с.254  Вивчити правила. Записати поняття "офіційно-діловий стиль", "заява", види заяв. Усно опрацювати вправу 530 с.255. Виконати письмово впр.531 с.255


УРОК 85 
Тема: Актуальне членування речень у висловлюванні: дане і нове. Повторення вивчених пунктограм у простому і складному реченнях 
Опрацювати §50, вивчити правила, виконати вправи 454, 457 с.230
Опрацювати §51, вивчити правила, виконати вправи 461 с.233.
Відеоурок. Пунктограми у простому реченні. Узагальнення.
Відеоурок. Пунктограми в складному реченні. Узагальнення
Підготуватись до контрольної роботи 


УРОК 86
Розвиток мовлення. Аналіз контрольного твору впр.386 с.190


УРОК 87 
Контрольна робота №7 (тест). "Складне багатокомпонентне речення

УРОК 88
Узагальнення і систематизація вивченого у 5-9 класах
Тема: Звуки мови і знаки письма. Вимова голосних і приголосних звуків
Відеоурок. Фонетика. Голосні та приголосні звуки. Алфавіт
Опрацювати §52 с.240. впр. 467, 468 с.240


УРОК 89
Тема: Типи орфограм. Основні орфограми у префіксах та суфіксах. Уживання м’якого знака, апострофа.
Відеоурок. Апостроф. М'який знак.
Відеоурок. Правопис префіксів.
Опрацювати §53. Вивчити правила.
Виконати вправи 476, 480 с.242; 484 с.243.


УРОК 90
Тема: Слово і його лексичне значення. Групи слів за значенням, походженням і використанням. Значущі частини слова. Основні способи словотвору.
Культура мовлення. Точність, багатство і різноманітність мовлення.
Опрацювати §54. Вивчити правила.
Виконати вправи 492, 493 с.246; 495, 496, 497 с.247.

УРОК 91
Розвиток мовлення. Оповідання на самостійно обрану тему.
Опрацювати с.244-245. Виконати вправу 489 с.245.


УРОК 92-93
Тема: Частини мови. Рід, число іменників. Правопис відмінкових закінчень іменників і прикметників.
Культура мовлення. Морфологічна правильність мовлення.
Опрацювати §55. Виконати впр. 498-509 с.248-250; 

УРОК 94
Тема: Правопис числівників і займенників.
Опрацювати §55. Виконати впр. 510-517 с.251

УРОК 95
Тема: Дієслово і його особливі форми (дієприкметники і дієприслівники). Правопис особових закінчень дієслова.
Опрацювати §55. Виконати впр. 518-520 с.251.

УРОК 96
Тема: Правопис прислівників. Правопис складних слів.
Опрацювати §55. Виконати впр. 521 с.251; 527 с.252.

УРОК 97
Тема: Правопис службових частин мови. 
Опрацювати §55. Виконати впр. 522 с.251

УРОК 98
Тема: Букви н, нн у різних частинах мови. Не з різними частинами мови.
Опрацювати §56. Виконати впр. 528 с.253.

УРОК 99
Методика проведення диктанту
Контрольний диктант за ІІ семестр (аудіодиктант)
Зразок підпису аркуша

Письмовий диктант
за ІІ семестр
з української мови 
учня (учениці) 9 класу
( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)

На другій сторінці на першому рядку записуєте назву тексту


Сім'я Запорожців

УРОК 100
Тема: Словосполучення. Речення і його граматична основа.
Опрацювати §57. Виконати впр. 539, 541 с.260; 545 с.261.

УРОК 101
Контрольна робота №8 (тест). Узагальнення і систематизація вивченого у 5-9 класах

УРОК 102-105
Розвиток мовлення. 
  • Складання діалогу відповідно до запропонованої ситуації (офіційна розмова),розігрування діалогу. Скласти діалог. Ситуація: уявіть, що ви закінчили навчальний заклад і вирішили влаштуватись на практику (стажування) помічником офіс-менеджера у бізнес-центр. 
  • Ділові папери. Автобіографія  Опрац. с.256. Написати автобіографію (впр.534).
  • Ділові папери. Резюме Опрац. с.258. Написати резюме (впр.538).


УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ поема "Наймичка" (відео, заплющені очі)
На завершення вивчення теми "Жіноча доля у творчості Т.Шевченка" написати порівняльну характеристику жіночих образів у поезії Шевченка (за вивченими поезіями "Катерина", "Наймичка", "Сон" ("На панщині пшеницю жала..."), "Марія" можна у формі таблиці)

УРОК 73
Тема: Особистісна лірика Т. Шевченка періоду арешту, заслання і після повернення з нього. Риси автобіографізму в образі ліричного героя. Ностальгія за ідилією родинного життя, високе філософське призначення життя людини на землі. Самотність поета («І виріс я на чужині…», «Самому чудно. А де ж дітись?..», «Росли укупочці, зросли…», «N. N.» («Сонце заходить, гори чорніють…»), «І досі сниться: під горою…»).
Ознайомитися з життям Шевченка періоду арешту та заслання ст. 239
Відеоурок МОН. Риси автобіографізму в образі ліричного героя Т. Шевченка
Опрацювати теорію літератури ст.241 (записати визначення "ліричний герой", "лірична медитація")
Читати та аналізувати вищевказані поезії (письмово)

УРОК 74
Тема: Підбиття підсумків чесно прожитого життя («Один у другого питаєм…», «Доля»). Медитаційний характер лірики. Образотворчі засоби. Майстерність змалювання поетом станів природи. Тонке нюансування настроїв людини.   
ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ вірш "Доля" (відео, заплющені очі)
Тарас Шевченко: ніщо людське йому не чуже
Додаткова література


УРОК 75 
Тема: Біблія в житті Т.Шевченка. Цикл «Давидові псалми». Осмислення поетом Бога, норм християнської моралі крізь біблійні тексти («Блаженний муж на лукаву…»). 
Опрацювати с.243-248. Записати визначення поняття "псалми". 
Відеоурок МОН. Біблія в житті Т.Шевченка
Прослухайте Давидові Псалми (Блаженний муж на лукаву...)
Біблійні мотиви у творчості Т.Г.Шевченка. Цикл «Давидові псалми»
«Давидові псалми» Т.Шевченка. Чому Кобзар переспівав Псалтир?


УРОК 76
Тема: Світле пророцтво поета («Ісая. Глава 35»). Вираження мрій поета про вільне й щасливе життя в Україні
Прочитати переспів «Ісая. Глава 35» с.244, опрацювати огляд цього твору й коротко уміти переказувати. Виписати у робочий зошит епітети з «Ісая. Глава 35»


УРОК 77 
Тема: Світова велич українського поета
Огляд вивченої поетичної спадщини Т.Шевченка і його міркувань із «Щоденника», прози, драматургії, образів його малярства. Визначні діячі світової культури про Шевченка. Його вплив на літератури інших народів. Шевченко та історичний поступ України. Вшанування пам’яті поета в Україні й за кордоном.
Опрацювати с. 249 

УРОК 78
Література рідного краю. Образ рідного краю у творчості поетів-земляків

УРОК 79
Розвиток мовлення. Історія Національної  премії ім.Шевченка

УРОК 80 
Контрольна робота №6. Написати твір на тему: "Світова велич творчості Тараса Шевченка"

УРОК 81
Тема: Пантелеймон Куліш − відомий письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач («Біблія», твори В. Шекспіра, Дж. Байрона, Ф.Шиллера), автор підручників для школи, українського правопису («кулішівка»).
Вплив на П. Куліша ідей європейського просвітництва: «Українець у Європі, європеєць в Україні». Романтична основа світогляду. Ентузіазм і жертовність П. Куліша у громадській та культурницькій роботі на шляху духовного відродження і культурного збагачення нації.
Опрацювати с.250-254. Записати біографію П.Куліша у хронологічному порядку. 
Записати визначення понять "роман", "історичний роман"
Читати роман "Чорна рада".
УРОК 82
Тема: «Чорна рада» − перший україномовний історичний роман. Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Оцінка роману Т. Шевченком.
Опрацювати КОНСПЕКТ
Прочитати І-VI розділи роману "Чорна рада" с.251
Виконати Тестові завдання


УРОК 83
Тема: Динамічний інтригуючий сюжет. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв.
Опрацювати КОНСПЕКТ
Прочитати VII-XII розділи роману "Чорна рада", підготувати матеріал для характеристики образів Я. Сомка, І. Брюховецького, І. Шрама; скласти план порівняльної характеристики Я.Сомка та І. Брюховецького.
Знайти вислови відомих людей( зокрема Т. Шевченка) про роман «Чорна рада»


УРОК 84
Тема: Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку.
Прочитати XIIІ-XVI розділи роману "Чорна рада"
Опрацювати КОНСПЕКТ 
Напишіть твір-роздум на тему: «Чи повинен кожен з нас нести відповідальність за долю своєї країни?»

УРОК 85
Тема: Життя і творча діяльність Марка Вовчка.
Марко Вовчок як перекладач (Ж. Верна, Г.К.Андерсена, А. Е. Брема).
Опрацювати с.293, коротко записати біографію письменниці. 
Опрацювати КОНСПЕКТ 
Прочитайте повість Марка Вовчка "Інститутка"
Біографія Марко Вовчок

УРОК 86, 87
Тема: Продовження теми народного життя в повісті «Інститутка». Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини.
Опрацювати КОНСПЕКТ Виконайте літературну вікторину та заповніть таблицю "Плрівняльна характеристика побуту та звичаїв кріпакв і панів" (завдання у конспекті)
Ознайомтеся з роздумами на тему Антикріпосницька спрямованість повісті Марка Вовчка "Інститутка"


УРОК 88 
Тема: Образи персонажів – людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.
Опрацювати КОНСПЕКТ Заповнити таблицю "Порівняльна характеристика панночки та Устини"
Виконати тестові завдання "Інститутка" (скріншот підсумкового балу відправити у приватне повідомлення).
Підготуватись до контрольної роботи "Творчість П.Куліша та М.Вовчка"


УРОК 89
Контрольна робота №7 (тест). Творчість Пантелеймона Куліша та Марко Вовчок. 


Українська поезія другої половини ХІХ ст.
УРОК 90
Тема: Відомі поети (Степан Руданський, Леонід Глібов, Яків Щоголів, Іван Манжура, Юрій Федькович, Михайло Старицький, Володимир Самійленко, Борис Грінченко).
Опацювати с.315-318.


УРОК 91
Тема: Страдницький життєвий шлях і творчість Павла Грабовського, революціонера-народника, борця за українську справу. Оптимістичні мотиви у творчості поета-засланця («Надія»). Зразок громадянської лірики («Справжні герої»). Дружні взаємини з Надією Сигидою, її образ у поезії «До Н. К. С.».  
Опрацювати с.318-321. Прочитати вірші. Заповнити літературний паспорт до кожної з поезій.

УРОК 92
Тема: Михайло Старицький – драматург, поет, прозаїк, театральний діяч. «Не захвати солодкого зомління…» (із циклу «Монологи про кохання»). Духовне начало в коханні. Поетичні засоби (пейзаж, фантастичні мотиви) для вираження почуття.
Опрацювати с.321-326. Коротко записати біографію поета. Записати ідейно-художній аналіз поезії «Не захвати солодкого зомління…» 


УРОК 93
Тема:  Володимир Самійленко. "Не вмре поезія". Значення мистецтва, літератури в житті народу, ідея їх незнищенності.
Опрацювати БІОГРАФІЮ В. Самійленка
Почитати вірш "Не вмре поезія". Записати ідейно-художній аналіз.

УРОК 94-97
Тема: Юрій-Осип Федькович – поет, прозаїк, перекладач, перший буковинський письменник-демократ. Вплив на його поезію творчості Т.Шевченка.
Опрацювати БІОГРАФІЮ Ю. Федьковича

  • Балада «Добуш»Образ Добуша (Довбуша) у творчості письменника, у фольклорних легендах, його стосунок до історичної постаті народного месника XVIII ст. Казкові риси у зображенні героя, зосередження поетичного викладу на вирішальному моменті його долі.
  • «Сокільська княгиня»Розвиток культивованого в європейській поезії мотиву зачарованості вродою. Майстерність непрямого зображення (загибель героя), виразність пейзажного малюнка.   
  • Федькович і німецькомовна поезія. «Стрілець» - твір за мотивами Ф.Шиллера. Символіка «долу» та «гір», фантастичного образу гірської цариці. Протиставлення природи та цивілізації, вільного життя і буденної корисливості.   

Записати ідейно-художній аналіз кожної поезії.


УРОК 98
Увесь матеріал по Івану Франку можна опрацювати ТУТ
Тема: Іван Франко. Письменник, учений, громадський діяч. Життя і творчість митця. Багатогранність діяльності в українській культурі, її вплив на культурний і політичний розвиток України. Основні книги і праці. Франко-перекладач. Значення творчості для розвитку української літератури, у пробудженні національної свідомості. Творчість І.Франка в музиці. Франко і світова література.
Опрацювати БІОГРАФІЮ ІВАНА ФРАНКА Записати у хронологічному порядку.

УРОК 99
Тема: Іван Франко. «Каменярі». Зв’язок твору з подвижницькою діяльністю І.Франка в розбудові української культури, піднесенні освітнього рівня народу. Алегоричний образ каменярів. Художні засоби поезії. Віршовий розмір.
Читати виразно вірш "Каменярі" Записати ідейно-художній аналіз поезії.


УРОК 100
Тема: Іван Франко. «Ой ти, дівчино, з горіха зерня». Життєві імпульси появи творів (автобіографічність). Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, утвердження невмирущості почуттів, ідеалу кохання.
Читати виразно вірш  «Ой ти, дівчино, з горіха зерня»
Записати ідейно-художній аналіз поезії.
Записати визначення поняття "любовна лірика". 


УРОК 101
Тема: Іван Франко. Поема «Мойсей» – одна з вершин творчості І.Франка. Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудня національної свідомості, збереження історичної пам’яті. Пролог до поеми − заповіт українському народові.
Читати виразно поему "Мойсей". Записати ідейно-художній аналіз поеми.
ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ прикінцевий уривок з присвяти до поеми 


Та прийде час, і ти огнистим видом
Засяєш у народів вольних колі,
Труснеш Кавказ, впережешся Бескидом,
Покотиш Чорним морем гомін волі
І глянеш, як хазяїн домовитий,
По своїй хаті і по своїм полі.
Прийми ж сей спів, хоч тугою повитий,
Та повний віри; хоч гіркий, та вільний,
Твоїй будущині задаток, слізьми злитий,
Твойому генію мій скромний дар весільний.



УРОК 102
Тема: Іван Франко. «К.П.». Збірка «З вершин і низин», цикл «Знайомим і незнайомим». Факти із життя поета, піднесені до художнього узагальнення. Франків ідеал поєднання краси і духовного багатства, вимога духовного зростання особистості

УРОК 103
Виразне читання поезії Івана Франка

УРОК 104

УРОК 105
Урок-підсумок. Проведення бесіди або диспуту про твори, що вивчалися упродовж року й найбільше запам’яталися.


Немає коментарів:

Дописати коментар