ДН 8 клас

Дорогі восьмикласники!
Вітаю вас на моєму блозі! Тут ви знайдете завдання для дистанційних занять на період карантину, для цього використовуємо Інтернет, його можливості й ресурси. 
До вашої уваги будуть представлені цікаві відеоуроки, презентації та різні завдання як за підручником так і онлайн. Тож уважно читаємо та починаємо працювати в онлайн-режимі та в робочих зошитах (фотозвіт по закінченню виконання завдань).
Бажаю успіху та чекаю на зворотний зв'язок!


УКРАЇНСЬКА МОВА

УРОКИ 74- 78
Тема: Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах. Групи вставних слів і словосполучень за значенням. Послідовність розбору простого речення, ускладненого вставними словами (словосполученнями, реченнями). (5 уроків)
Опрацювати §33 ст.214 вивчити правила, виконати впр. 383 ст.217; 386, 387, 388, 389 ст.218, 219; Д/З впр. 390 ст.220; 395 ст.223 (усі вправи виконуються у зошиті)

Речення з відокремленими членами

УРОК 80, 81
Тема: Поняття про відокремлення. Відокремлені друго­рядні члени речення. Розділові знаки при відокремлених членах речення (2 уроки)
Опрацювати §34 с.224, вивчити правила.
впр. 397 с.224 письмово, підкреслити відокремлені члени речення

УРОК 82

Розвиток мовлення.  Повідомлення на лінгвістичну тему «Спільні й відмінні ознаки односкладних і неповних речень», що вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу, в науковому стилі. 
Опрацювати конспект. Творчий практикум виконати письмово!

УРОК 83-85
Тема: Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях. Відокремлені означення. Правильна побудова речень з дієприкметниковими зворотами.(3 уроки)
Опрацювати §34 с.225, вивчити правила.
впр. 399 с.226, 401, 402, 403 с.227, 408 с.229, 410 с.230
Творче завдання (вищий рівень). 
Скласти роздум, уживаючи відокремлені означення, на тему "Часом треба вживати й холодні, зимові слова". Відокремлені означення підкреслити.

УРОК 86
Розвиток мовлення.  Конспектування як різновид стислого переказу прочитаного науково-навчального тексту. Тематичні виписки.
Опрацювати с.63-67 виконати впр.92 с.66 (скласти конспект прочитаного письмово);
с.92-94 виконати впр. 136 с.94 (письмово)

УРОК 87-88
Тема: Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках.(2 уроки)
Опрацювати §35 с.233, вивчити правила.
впр. 414, 415 с.234; 420 с.236; 421 с.237 (письмово).
Відеоурок. Відокремлені прикладки. МОН

УРОК 89
Розвиток мовлення. Усний твір-опис пам’ятки історії й культури за картиною в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) (ВІДЕО ОБОВ'ЯЗКОВО)
Опрацювати с.102-105. 

УРОК 90
Тема: Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах
Опрацювати §36 с.238, вивчити правила. 
впр. 424 с.239, 427 с.240.

УРОК 91-92
Тема: Відокремлені обставини. Правильна побудова речень з дієприслівниковими зворотами.
Опрацювати §36 с.238, вивчити правила. 
впр. 424 с.239, 431 с.241, 432 с.242, 436 с.244.

УРОК 93-94
Контрольний письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин). (Можна використати матеріал УСНОГО ТВОРУ-ОПИСУ с.102-105)

УРОК 95-96 
Тема: Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках.
Опрацювати §37 с.245. Вивчити правила.
впр. 440, 441 с.246; 443, 445 с.247.

УРОК 97
Тема: Відокремлені уточнювальні члени речення.
Опрацювати §38 с.248. Вивчити правила.
впр. 449 с.249; 454, 455 с.252.
УРОК 98 
Зразок підпису аркуша

Письмовий диктант
за ІІ семестр
з української мови 
учня (учениці) 8 класу
( прізвище, ім’я у формі родового відмінка)

На другій сторінці на першому рядку записуєте назву тексту

Сім'я Запорожців


УРОК 99

Повторення в кінці року відомостей про словосполучення та просте речення
УРОК 100
Тема: Словосполучення

УРОК 101
Розвиток мовлення. Ділові папери. План роботи. Складання плану роботи над проектом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності.

УРОК 102
Розвиток мовлення. Ділові папери. Протокол. Витяг із протоколу.

УРОК 103
Тема: Просте речення. Двоскладне й односкладне речення.

УРОК 104
Тема: Просте ускладнене речення.

УРОК 105
Тема: Узагальнення вивченого за рік. 

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

УРОК 50-55
Тема: Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей. Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк. «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті.  Проблема особистості в сучасному світі. Особливості композиції твору. (6 уроків)
Опрацювати біографію Ніни Бічуї ст.142 (короткий конспект)
Читати повість, відповідати на питання, уміти аналізувати повість.
Підготувати дискусію "Чи можна вважати Славка Беркуту слабодухим?" (5 питань з відповідями, письмово)
Схарактеризувати головних героїв + цитатна характеристика.(письмово, можна у формі таблиці)
Виконати завдання 11, 12 та завдання "з будиночком" ст.176 (письмово)
Конспект 1


УРОК 57
Тема: Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало».
Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії. 
Опрацювати с.177-186 Читати оповідання "Білий кінь Шептало", відповідати на питання с.186
Записати короткий конспект по біографії Володимира Дрозда.
Опрацювати КОНСПЕКТ: записати аналіз оповідання, записати риси характеру Шептала та Степана. Виконати тестові завдання у кінці конспекту.



УРОК 58


Тема: Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептала. Життєвий вибір сучасної людини, її можливість зберегти свою індивідуальність.
Опрацювати КОНСПЕКТ . Записати визначення поняття "алегорія". Визначте в оповіданні алегоричні образи, запишіть їх.  Заповнити таблицю «Позитивні та негативні риси героя».


УРОК 59
Позакласне читання. Іван Сенченко. Повість "Діамантовий берег" (читати)

УРОК 60
Тема: Юрій Винничук. «Місце для дракона» – повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». 
Опрацювати с. 187 коротко записати біографію письменника.
Аудіокнига. Скорочено. "Місце для дракона"
Читати повість-казку "Місце для дракона" розділ І-ІІ с. 187-195. Відповідати на запитання.
Записати у зошити теорію літератури. Поняття "повість", "казка", "повість-казка".
Віднайдіть у тексті алегоричні образи дракона, Пустельника, князя та запишіть у зошит.
Проведіть дослідження, хто такі дракони взагалі. Які риси характеру ви надали б дракону в уявленні людей та дракону Грицьку (заповніть таблицю)
Характеристика драконів
Дракон в уявленні людей 
(загальне поняття)
Дракон Грицько




УРОК 61-62
Тема: Юрій Винничук. «Місце для дракона». Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя.
Опрацювати КОНСПЕКТ
Дочитати повість до кінця.
Скласти характеристику людини-християнина, дракона Грицька, Пустельника.
Виконати тестові завдання Ю. Винничук "Місце для дракона" (зробити скріншот відповіді та надіслати в особисті повідомлення).


УРОК 63
Тема: Юрій Винничук. «Місце для дракона». Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.
Опрацювати КОНСПЕКТ
Уміти відповідати на запитання с.207.
Виконати тестові завдання Ю.Винничук "Місце для дракона" підсумок (зробити скріншот відповіді та надіслати в особисті повідомлення).


УРОК 64
Література рідного краю. Твори поетів-земляків.


УРОК 65
Тема: Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення. 
Відеоурок. "Вітька + Галя"
Опрацювати КОНСПЕКТ
Опрацювати с.208, коротко записати біографію письменника.
Читати повість. Уміти відповідати на запитання с.220
Заповніть таблицю

Портретні характеристики
Вітька Горобця
Федька Котигорошка
Галі Козачок


УРОК 66
Тема: Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.
Дочитати повість. Уміти відповідати на запитання с.234, 250.
Випишіть у робочий зошит фразеологізми, що є засобом творення комічного.
Виконайте тестові завдання "Вітька+Галя" (с.208-219) (Зробити скріншот відповіді та надіслати в особисті повідомлення)


УРОК 67-68
Тема: Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Характеристика образів Вітька, Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок.
Запишіть у зошит цитатні характеристики головних героїв повісті.
Виконайте тестові завдання "Вітька+Галя" (с.221-235) (Зробити скріншот відповіді та надіслати в особисті повідомлення)


УРОК 69
Контрольна робота №6. Творчість В.Дрозда, Ю.Винничука, В.Чемериса (тест).


УРОК 70
Урок-підсумок. Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільшу зацікавленість. 

Немає коментарів:

Дописати коментар