ДН 7 клас

Дорогі семикласники!
Вітаю вас на моєму блозі! Тут ви знайдете завдання для дистанційних занять на період карантину, для цього використовуємо Інтернет, його можливості й ресурси. 
До вашої уваги будуть представлені цікаві відеоуроки, презентації та різні завдання як за підручником так і онлайн. Тож уважно читаємо та починаємо працювати в онлайн-режимі та в робочих зошитах (фотозвіт по закінченню виконання завдань).
Бажаю успіху та чекаю на зворотний зв'язок!


УКРАЇНСЬКА МОВА

Опрацювати §34 ст.190, вивчити правила, виконати вправи: 405, 406, 407, 409, 410, 413;
Д/З впр. 414 ст.193 (всі вправи виконуються у зошиті)




УРОК 89, 90, 91
Тема: Написання прислівникових сполук. Правопис прислівників. (3 уроки)
Опрацювати §34 ст.194, вивчити правила, виконати вправи: 416, 418;
Д/З впр. 419 ст.195 (всі вправи виконуються у зошиті)
Відеоурок. "Правопис прислівників"


УРОК 92 
Тема: Узагальнення й систематизація вивченого з теми „Прислівник”. Морфологічний розбір прислівників. (1 урок)
ЗАВДАННЯ 1.
Запишіть речення, підкресліть прислівники та зробіть морфологічний розбір.
1) Світ навколо якийсь дивний, сірувато-фіалковий, однотонний і безтінявий...
2) Солов'ї висвистують, тьохкають, сміються у плачуть - кожен по-своєму.

Зразок морфологічного розбору прислівника як частини мови
 Послідовність розбору
1.    Частина мови. Загальне значення.
2.    Морфологічні ознаки: а)    незмінність; б)    ступінь порівняння (якщо є).
3.    Синтаксична роль..
Зразок усного розбору
1) Будинок той Андрій бачив оце вперше (В. Козаченко).
Вперше — прислівник; означає час дії: бачив (коли?) вперше. Це незмінне слово. У реченні є обставиною.
2) Повторив повільніше (М. Ковалевська).
Повільніше — прислівник; означає спосіб дії: повторив (я к?) повільніше. Це проста форма вищого ступеня порівняння; утворений за допомогою суфікса -іш. У реченні є обставиною.
Зразок письмового розбору
Вперше — присл., бачив (коли?) вперше — час дії; незм.; обстав.
Повільніше — присл., повторив (як?) повільніше — спосіб дії; незм.; прост. ф. вищого ступ, порівн.; обстав.
ЗАВДАННЯ 2
Виконати тест. Підготуватись до контрольної роботи. Повторити правила § 31-34


СЛУЖБОВІ ЧАСТИНИ МОВИ

ПРИЙМЕННИК

УРОК 95, 96
Тема: Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника. (2 уроки)
Опрацювати §35 с.208 вивчити правила, таблицю с.211
впр.458, 459 с.210; 463 с.211, 465 с.212 (усі вправи виконуються письмово у робочому зошиті)

УРОК 97
Розвиток мовлення. Ділові папери.  Складання звіту про виконану роботу (оформлення в школі зимового саду; створення класного блога і т.ін.) в офіційно-діловому стилі.
Опрацювати КОНСПЕКТ. Виконати завдання.


УРОК 98, 99, 100

Тема: Види прийменників за будовою. Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс. (3 уроки)
Опрацювати §35 с. 212-217 вивчити правила, таблиці. 
впр. 470, 471 с.213, 474 с.214, 476, 479 с.215 (усі вправи виконуються письмово у робочому зошиті)

УРОК 101
Тема: Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням.
Опрацювати §36 с.220-224. Вивчити правила. 
Виконати вправи 488 с.221; 489 с.222; 492, 494 с.223; 495 с.224.(усі вправи виконуються письмово у робочому зошиті)
Відеоурок МОН. Сполучник як службова частина мови.
Відеоурок. Сполучник як службова частина мови
Відеоурок. Правопис сполучників   
Відеоурок МОН. Види сполучників за будовою, походженням 
УРОК 102-103
Контрольний письмовий докладний переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі. 
Опрацювати КОНСПЕКТ
На виконання письмової роботи відводиться 2 години
1. Прослухайте аудіозапис тексту.
2. Складіть план.
3. Відповідно до плану напишіть докладний переказ.


УРОК 104
Тема: Використання  сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. 
Опрацювати §36 Повторити таблицю с.221, правила с.223, 224.
Виконати вправи 497 с.225, 498, 499 с.226.


УРОК 105-106
Тема: Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників та однозвучних слів.
Опрацювати §36. Вивчити правила с.226-231
Виконати вправи 504 с.229, 507 с.230, 510 с.231.


УРОК 107-108
Розвиток мовлення. Жанри мовлення. Оповідання, особливості його побудови. Письмовий твір-оповідання за поданим сюжетом.
Опрацювати с.218-219. Виконати вправу 485 (письмово)


УРОК 109
Тема: Частка як службова частина мови. Розряди часток за значенням.
Опрацювати §37 с.232. Вивчити правила. 
Виконати вправи 513, 514, 515 с.233; 519 с.235; 520 с.236
Відеоурок. Частка як службова частина мови.
Відеоурок. Частка: модальні, формотворчі й словотворчі.

УРОК 110-111
Тема: Правопис часток. Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки.
Опрацювати §37 с.237. Вивчити правила.
Виконати вправи 524 с.237; 525, 526 с.238; 528 с.239.
Відеоурок. Правопис часток.

УРОК 112
Тема: Частка НЕ і  НІ з різними частинами мови (узагальнення).
Опрацювати §38 с.239. Вивчити правила.
Виконати вправи 530 с.240; 533, 535, 536 с.241; 539, 541 с.242.
Відкоурок. Частка НЕ й НІ. Написання з різними частинами мови.

УРОК 113
Контрольне читання вголос тексту художнього стилю.
Прочитати оповідання Ярослава Стельмаха "Про козу" вголос.
Скласти до твору 12 тестових запитань або кросворд не менше як на 12 запитань (з відповідями) 
Завдання можна оформити у зошиті або в інших програмах (PowerPoint, Генератор кросвордів та інші.)


УРОК 114-115
Тема: Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням.
Тема: Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках.
Опрацювати §39 с.245-250.  Вивчити правила.
Виконати вправи 549, 550, 552, 553, 555, 556
Відеоурок. Вигук як особлива частина мови.


УРОК 116
Розвиток мовлення. Написання есе. Тема: «Гармонія людини і природи як велика духовна цінність» у публіцистичному стилі з використанням речень зі звертаннями та вставними словами.
ЗРАЗОК (узято з мережі Інтернет)
Із самого початку існування людини природа ставила перед нею певні вимоги. Клімат, рельєф, оточення - з усім цим людина змушена була рахуватися, пристосовуватися. Природа таким чином впливала на  становлення національного характеру.
У житті трапляється так, що природа дає нам дуже цінні уроки виживання і боротьби зі стихією. Людина вже давно віддалилася від природи, і перетинається з нею лише маленькими уривками, у вигляді домашніх тварин або рослин. Вчені давно зрозуміли, що природа – це головне джерело здоров'я, життя та історії походження людини. Дружити з природою дуже важливо і корисно, тому що лише вона, при грамотному погляді на неї, здатна навчити як жити так, щоб залишатися якомога довше здоровим і молодим.

Справа в тому, що людина постійно витрачає ресурси планети, які поступово виснажуються: ліси зазнали вирубки через те, що людина освоїла деревину як матеріал для виготовлення багатьох речей, болота осушились, через те, що людина прагнула їх засіяти культурами, щоб прогодувати себе самого. Деякі тварини були приручені, а деякі і зовсім прижилися настільки, що фактично вже є членами сімей, як коти чи собаки.


УРОК 117
Методика проведення диктанту
Контрольний диктант за ІІсеместр (аудіодиктант)
Зразок підпису аркуша

Письмовий диктант
за ІІ семестр
з української мови 
учня (учениці) 7 класу
( прізвище, ім’я у формі родового відмінка)

На другій сторінці на першому рядку записуєте назву тексту
Калина - символ України
УРОК 118
Контрольна робота №7. Службові частини мови: Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук(тест).


УРОК 119
Тема: Узагальнення й систематизація вивченого. Самостійні частини мови, їх правопис і використання у мовленні.


УРОК 120
Службові частини мови. Орфограми в службових частинах мови.


УРОК 121
Орфографічний практикум


УРОК 122
Орфографічний практикум. Підсумковий урок.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

УРОК 50-53
Тема: Марина Павленко "Русалонька із 7-В, або покляття роду Кулаківських" Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній. Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного. Добро і зло в повісті, у сучасному світі та людині. (4 уроки)
Опрацювати біографію Марини Павленко ст.186 (короткий конспект). Читати повість-казку, відповідати на питання . 
Д/З 1, 2, 3 ст.193; 1, 2, 3 ст.198; 1, 2, 3 ст.204 (письмово); 
Скласти анкету головного героя твору Марини Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» (письмово).
Творче завдання. Скласти кросворд, ребуси, або головоломку до твору. 
Конспект уроку
Самостійна робота

УРОК 54
Тема: Любов Пономаренко. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. ТЛ:  новела


УРОК 55
Тема: Любов Пономаренко. «Гер переможений». Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин)
Опрацювати ст. 243-246, біографія Л.Пономаренко (короткий конспект), записати визначення "новела"
Читати новелу "Гер переможений", відповідати на питання після твору. 
Скласти план до твору (завдання "з будиночком" ст.246)
Записати аналіз новели та охарактеризувати головного героя Фрідріха.
Відеоурок. Л.Пономаренко "Гер переможений"


УРОК 56
Контрольна робота №5. Творчість О. Стороженка, Б. Лепкого, Л. Котенко, В. Симоненка, М. Павленка, Л. Пономаренко (тест)


МИ - УКРАЇНЦІ



УРОК 57, 58
Тема: Олег Ольжич. «Господь багатий нас благословив». Українські національні герої, лицарі духу.

Тема:  Олег Ольжич. «Захочеш – і будеш (із циклу «Незнаному воякові»). Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом.
Опрацювати с.247-249 підручника, відповідати на питання. Записати коротко біографію поета. Аналізувати поезії (письмово)
Відеоурок.Біографія. «Захочеш – і будеш», «Господь багатий нас благословив»

УРОК 59, 60
Тема:  Олена Теліга. «Сучасникам». Моральний заповіт нащадкам.
Тема: «Радість», «Пломінний день». Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово
Опрацювати с.250-253 підручника, відповідати на питання.  Записати коротко біографію поетеси. Аналізувати поезії (письмово).
Олена Теліга - борець за українську національну справу.

ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ один із віршів О.Ольжича або О.Теліги. (відео із заплющеними очима) 


УРОК 61
Тема: Олександр Гаврош. "Неймовірні пригоди Івана Сили". Повість про пригоди українського силача.
Опрацювати с.254. Коротко записати біографію. О.Гавроша.
Опрацювати КОНСПЕКТ
Читати "Неймовірні пригоди Івана Сили"
Буктрейлер
УРОК 62
Тема: Олександр Гаврош. "Неймовірні пригоди Івага Сили". Іван Сила - утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості.
Опрацювати КОНСПЕКТ
Скласти "Паспорт головного героя" та "Паспорт твору" 

УРОК 63
Тема: Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов
Опрацювати КОНСПЕКТ 
1) Скласти таблицю "Добро і зло у творі"
2) Скласти асоціативний кущ "Дружба", "Сила" (див.конспект)
Виконати Тестові завдання. Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості. (зробити скріншот відповіді та надіслати в особисті повідомлення).


УРОК 64
Контрольний твір "Чому я маю пишатися своїм народом?" (на прикладі повісті «Неймовірні пригоди Івана Сили»)


УРОК 65
Позакласне читання. Поезія Ліни Костенко


УРОК 66
Тема: Андрій Малишко – відомий український поет. Андрій Малишко. «Пісня про рушник» - вірш-пісня, що стала народною
Опрацювати с.279. Коротко записати біографію А. Малишка.
Навчитися виразно читати вірш "Пісня про рушник". Записати ідейно-художній аналіз поезії.


УРОК 67
Тема: Андрій Малишко. «Чому, сказати, й сам не знаю…». Художні засоби донесення до читач ідеї патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм та символічність образів у поезії
Навчитись виразно читати поезії с.281-282. Визначити та записати художні засоби з поезії «Чому, сказати, й сам не знаю…»
ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ ОДИН ВІРШ НА ВИБІР


УРОК 68
Література рідного краю. Терень Масенко. Життя та творчість.
Вірші.


УРОК 69
Контрольна робота №7. Творчість О.Ольжича, О.Теліги, О.Гавроша, А.Малишка (Тест).


УРОК 70
Урок-підсумок. Твори, які вивчалися упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість.

Немає коментарів:

Дописати коментар